poniedziałek, 19 kwietnia 2010

Wystające stringi #178

Znalazłem na dzisiaj całkiem ciekawy filmik jednak nie wiem w jakiej postaci się on tutaj wyświetli. Jak bowiem widzicie główna część bloga jest dość wąska, a niektóre filmiki można pokazać tylko w szerokim kadrze. Ale przejdźmy od słów do czynów, oto dzisiejsze dzieło, które mam nadzieję możecie obejrzeć na monitorach:



Wygląda mi to na jakąś sale gimnastyczną albo innego typu miejsce w jakiś sposób związane ze sportem. Co prawda nie przyglądałem się zbytnio ale to też dlatego, że marnie idzie mi rozpoznawanie miejsc gdy można popatrzeć na inne rzeczy. Co ciekawe bohaterką dzisiejszego filmu jest stateczna kobieta, a co wynika z tytułu nawet matka dzieci.

Nie wiem ile ma lat ale trzyma się całkiem nieźle. Może ten dres uwidacznia wszystkiej mankamenty jej sylwetki jednak ma on też jeden duży plus. Jest na tyle luźny, że opuszcza się pokazując wyraźnie naciągnięte na pupę jasne stringi. Widać że nawet dojrzała kobieta lubi czasem poczuć się młodo i pociągająco.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz