środa, 7 kwietnia 2010

Wystające stringi #166

Wczoraj myślałem że wszystko widziałem - jednak jeżeli chodzi o stringi to dzisiaj zobaczyłem coś nowego. Właściwie brakuj mi słów żeby to opisać, nie wiedziałem że kiedyś będę tak rozbrojony. Ten filmik nie będzie ani pociągający ani seksowny - nawet nie jest śmieszny, to jest sobie po prostu takie coś dziwnego:



Skoro jesteście już po premierze to strasznie zastanawia mnie jakie macie odczucia odnośnie tego co przed chwilą zobaczyliście, przecież tego nie da się pojąć. Różnica wieku u tych osób zdaje się być porażająca a mimo to pozwalają sobie na taką zabawę. To pewnie nie Afryka tylko jakaś Jamajka albo inne dziwne miejsce.

Dla tych co odpadli po pierwszych sekundach, całość wygląda tak że jakiś chłopak tańczy sobie z dojrzałą kobietą. W pewnym momencie wyciąga jej stringi ze spodni i tak sobie trzyma jej majtki. To dosłownie tak jakby ją w ten sposób prowadził w tańcu, nie wiem co to było. Czuję jakiś niedosyt po tym filmie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz