piątek, 16 kwietnia 2010

Wystające stringi #175

Myślałem że ten tydzień nigdy się nie skończy - na szczęście wreszcie mam chwile wytchnienia i mogę sobie spokojnie popracować w domu. Zapewne domyślacie się, że nie jest to jeszcze to o czym był marzył ale nie jest źle. Brakuje mi tylko kogoś na kanapie, kto działałby na męski zmysły w taki oto sposób jak to młoda dama:



Nigdy nie sądziłem, że filmy w którym główną rolę gra kawałem materiału i jakaś sofa może być tak niezwykle interesujący. To nawet mnie troszkę przeraża, bo wychodzi na to, że trzeba naprawdę niewiele aby pobudzić mężczyznę do jednoznacznych myśli. Chociaż może to jest tylko moja prywatna słabostka.

Nie wiem kim jest ta panienka ale widać, że to co robi to tylko reklama. Pewnie normalnie tak nie chodzi ubrana ale na potrzeby filmu postanowiła pokazać swoje czarne stringi i to z pełną premedytacją. Zapewne wiele osób skusi się żeby obejrzeć resztę jej wdzięków, mi jednak wystarczy widok jej majteczek wystających ze spodni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz