poniedziałek, 30 listopada 2009

Wystające stringi #38

Ostatni dzień listopada, jak widzicie udaje mi się dotrzymywać słowa i codziennie podsyłać wam nowy filmik. Spróbuję doinstalować jakiś licznik odwiedzin, bo jestem niesamowicie ciekawy ile osób mnie odwiedza. Ale żeby nie zapeszać to przechodzę do ostatniego w tym miesiącu filmu, bez rewelacji, raczej przyzwoicie:



Wygląd mi to na jakiś zachodni reality show albo inny program w stylu zróbmy kogoś z nikogo. Drogi samochód, ładne dziewczyny i jeszcze ta walizka. Do tego jakość filmu nie wskazują na jego przypadkowe pochodzenie. Ale jak się nie znam na tym wszystkim, mnie interesuje tylko jedno, coś małego a cieszy.

Tak, oczywiście że mam na myśli stringi, które tej pannie wprost idealnie wystają ze spodni. Nie wiem czy ona to ćwiczyła ale ma talent do pokazywania majtek. Bo nawet najzagorzalsi przeciwnicy nie odważą się powiedzieć że wyszło to okropnie. Jej to po prostu pasuje i nawet nie ma o czym dyskutować - patrzmy.

1 komentarz:

  1. Ten film jest zdecydowanie najlepszy - jakość, ubiór, kolory, ruchy (!).

    Ja tylko pytam, dlaczego same stringi? Inne majtki, "pełniejsze" (choćby koronkowe figi) często bywają jeszcze lepsze! Rozważ to, Autorze.

    OdpowiedzUsuń