poniedziałek, 2 listopada 2009

Wystające stringi #10

Zaczął się listopad, pora więc na małe zmiany i u mnie. Tym razem wpadło mi w ręce coś ciekawego z czym chciałbym się z Wami podzielić. Otóż jakaś para stwierdziła, że nagrają coś specjalnie dla użytkowników z całego świata. W ten o to sposób, dziewczyna pokazuje stringi w ogródku, podczas mycia samochodu, na spacerze a jej chłopak dzielnie to filmuje. Zresztą zobaczcie sami:



Ciekawe czy robią to dla zabawy czy ich to kręci. W każdym bądź razie dziewczyna nie ma oporów i pozwala sobie na wystające stringi dosłownie wszędzie. To właśnie jej będzie poświęcony ten tydzień. Zobaczycie na ile różnych sposobów można pokazać swoje majtki. Chcielibyście aby wasze kobiety zgodziły się na coś takiego?
Może jestem dziwny, może jestem zboczony ale kobiecy tyłek kręci mnie niesamowicie. Co by nie mówić to właśnie on jest decydujący. Każdy jest czegoś maniakiem, dla jednych są to piersi, dla innych nogi. A co was najbardziej kręci?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz