niedziela, 29 listopada 2009

Wystające stringi #37

Tak jak obiecałem w weekend miała być mała niespodzianka. Teraz jest niedzielny wieczór i nie wypada prezentować takich treści jednak obiecałem i słowa dotrzymuję. Zobaczcie sami że wystające stringi są również obecne na wielkich imprezach i ktoś robi na nich niemałą kasę, mimo że się do tego nie przyznaje:



Jest to wielka samochodowa impreza o nieznanej mi nazwie. Jednak wszędzie tam gdzie pojawia się coś drogiego muszą być piękne i skąpo odziane dziewczyny. Wszak dla nieudaczników będzie to sygnał że kupując taki samochód będą zdobywać takie kobiety. Chwyt stary jak świat ale musi się sprzedawać skoro wciąż jest stosowany.

Pytaniem jest tylko, czy tym modelką płacą za pokazywanie majtek czy one już to robią z przyzwyczajenia bo lubią czuć dominację nad śliniącymi się facetami. W końcu ta panna w niebieskim ma spodenki ale robi co tylko w jej mocy aby nie schować stringów. W sumie gdyby mi ktoś za to dawał pieniądze to nie miałbym nic przeciwko. Druga część tego filmiku nie jest już taka pociągająca więc kto chce niech patrzy ale ja nie polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz