sobota, 29 maja 2010

Wystające stringi #218

W oczekiwaniu na walkę o tytuł mistrza świata w boksie piszę tego posta. Nie bardzo potrafię się skupić ponieważ emocje są już całkiem sporo. Wszystko przez to, że niezbyt udaje mi się złapać walkę. Otóż nie jestem szczęśliwym posiadaczem tysiąca kanałów i muszę szukać jakiejś transmisji w sieci - ale w sieci można znaleźć też wiele innych rzeczy:



Nigdy nie lubiłem zastrzyków ale też nie broniłem się od nich w ten sposób. Nie wiem czy ta dziewczyna naprawdę aż tak tego nie lubi ale z tego co tu widzimy to raczej sprowadza to do zabawy. Swoją drogą ciekawe co to za zastrzyki daje się w pośladek, ja nigdy czegoś takie nie przeżyłem i chyba już nie będzie mi to dane.

Ale wracając do rzeczy najważniejszej to podczas tych wszystkich przepychanek na łóżku dziewczynie co jakiś czas wystają ze spodni czarne stringi. Gdy już przychodzi do zastrzyku to jej stringi są cały czas mocno widoczne. Nikt jednak nie robi sobie z tego niczego i dzięki temu możemy patrzeć na skąpe majteczki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz