poniedziałek, 3 maja 2010

Wystające stringi #192

Miało być dzisiaj coś specjalnego ale jak to zwykle w takich sytuacjach bywa wszystko wypadło mi z głowy i trzeba będzie jeszcze chwilkę poczekać. Obiecuję jednak, że dawka emocji jakie wzbudzi tenże materiał jest warta takiego oczekiwania. Dzisiaj zobaczymy teledysk, który ma za zadanie promować stringi:



Zawsze myślałem o muzyce w kategoriach sposobu na zarabianie pieniędzy. Jakoś nigdy nie uważałem tych wszystkich raperów i innych śpiewaków za artystów, którzy pragną wyzwalać w nas wzniosłe uczucia. Jak widać nie jestem w błędzie, chyba że stringi mogą nam dostarczyć mistycznych przeżyć.

Tutaj mamy coś czego nawet nie byłem w stanie wysłuchać do końca. Warto jednak popatrzeć sobie na blondynkę, która tańczy w taki sposób aby pokazać nam swoje stringi wystające ze spodni. Jej poruszająca się pupa razem z widocznymi majteczkami to coś bardzo atrakcyjnego, szkoda tylko że wstawki są dość krótkie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz