wtorek, 11 maja 2010

Wystające stringi #200

I mamy wreszcie ten 200 wpis - nie sądziłem, że pomimo tylu przeciwności uda mi się dotrwać aż do tego momentu. Jak tak dalej pójdzie to wkrótce będziemy świętować kolejne okrągłe rocznice. Chociaż i tak najbardziej zależy mi na tym, aby przez okrągły rok pojawiały się tu nowe wpisy - boje się tylko co to będzie w wakacje. Ale to zostawmy na potem, teraz oglądajmy film:



Sam już nie wiem jak to się dzieje że zawsze znajduje się taka dziewczyna, dla której występ przed kamerką w skąpym stroju jest czymś przyjemnym. Do tej pory wydawało mi się, że raczej kobiety są niezbyt chętne do takich akcji, okazuje się jednak że to tylko moje ograniczające przekonanie. Jak do tej pory dziewczyny raczej nie powtarzają się w filmikach.

Mamy tutaj młodą dziewczynę, która boryka się z nowymi spodniami. Otóż niezbyt idzie jej wciśnięcie się w te ciasne portki - gdy się odwraca okazuje się, że ma na sobie stringi. Kiedy tylko udało jej się naciągnąć troszkę spodnie na tyłek znów prezentuje nam się z lepszej strony i pokazuje wysoko wystające majteczki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz