wtorek, 25 maja 2010

Wystające stringi #214

Długo czekałem żeby móc zaprezentować wam ten film. Zalegał on na moim komputerze i nie bardzo wiedziałem jak go wrzucić abyście mogli go zobaczyć. Okazało się że ktoś mnie wyręczył i dzisiaj mogę wam go pokazać. Jest to naprawdę esencja tych filmików - moim marzeniem jest publikowanie tylko takich materiałów:



Z tego co się orientuje to jest to jakieś włoskie show. Niestety nieznajomość języka nie pozwala mi powiedzieć niczego więcej na temat tej produkcji. Nawet nie potrafię znaleźć polskiego odpowiednika takiego programu - jedyne co przychodzi mi do głowy to Randka w ciemno ale to działało na zdecydowanie innych zasadach niż tutaj.

Cały film to taneczna prezentacja jednej z dziewczyn. Wychodzi na środek i zaczyna tańczyć wykonując przy tym wiele zmysłowych ruchów. Okazuje się, że w trakcie swojego show ze spodni dość wyraźnie wystają jej czarne stringi. Wszyscy traktują to jako coś niezwykle pozytywnego i mają sporo radości. Przyłączam się do takiego podejścia w kwestii widocznych stringów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz