piątek, 7 maja 2010

Wystające stringi #196

Nie wiem co się dzieje ale w momencie, w którym chciałem dodać film padł mi cały YouTube. Na szczęście udało mi się w ostatniej chwili skopiować odpowiedni kod, już się bałem że zostanę pokonany przez technikę. To byłoby troszkę głupie, jednak skoro jesteśmy przy głupocie to nie rozumiem czemu dzisiejszy filmik ma taką dziwną nazwę:



Jak widać jest to jakiś plac zabaw, który już od lat nie był remontowany. Przypomina mi to troszkę moje rodzinne strony. Tam też tak samo wyglądają miejsca, w których bawią się dzieci. Cóż więcej mogę powiedzieć, chyba taki jest urok życia na uboczu - albo mamy święty spokój albo nowoczesną metropolię.

Ale dość już o życiu i tym wszystkim, najważniejsze jest to, że niezależnie od miejsca zamieszkania dziewczyny lubią te same ciuszki. Tym razem widzimy młodą panienkę siedzącą na jakiejś drabince, której ze spodni wystają białe stringi. Niech ktoś powie że to źle wygląda - młode dziewczyny jednak powinny tak chodzić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz