niedziela, 16 maja 2010

Wystające stringi #205

Znów mam to dziwne wrażenie, że pomimo zmian jakie nastały w życiu cały czas wszystko jest takie same. Niby coś zmieniam a jednak główny wątek pozostaje ciągle taki sam. Teraz chciałem zrobić jakieś błyskotliwe przejście do filmiku ale nic nie wpadło mi do głowy. W takim razie po prostu obejrzyjcie to co dla was przygotowałem:



W zasadzie to nie wiem o co tu chodzi i kim dla siebie są Ci ludzie. Przestaję już ogarniać te wszystkie scenariusze i zależności. Filmiki kręcone z ukrycia są o tyle lepsze, że wiadomo o co chodzi i nie trzeba się niczego domyślać. A tak może się okazać że to jakaś zakazane video i jeszcze mnie wsadzą bo panienka będzie nieletnia.

Zebrało mi się dzisiaj na żale ale nie zapominajmy o filmie - otóż mamy tu zgrabną dziewczynę, która na troszkę za luźne spodnie. Sama chwali się swoimi białymi stringami, które pokazuje nam dość wyraźnie. Nie daje mi tylko spokoju ten facet, mam dziwne wrażenie że mógłby być jej ojcem - wiem dziwne skojarzenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz