sobota, 20 marca 2010

Wystające stringi #148

Czasem mam wrażenie, że całe życie to tylko jeden wielki żart i nie warto do niczego podchodzić poważnie. Może nie jest to zbyt optymistyczne ale dzięki temu wiele osób zacznie żyć i robić coś, czego do tej pory nie byli w stanie zrobić. Ale jeżeli chodzi już o same żarty, to kobiety potrafią sobie robić z ludzi niezłe jaja:



Mam nadzieję, że nikt nie spodziewał się tego co zobaczył na filmiku. Jeżeli ktoś z was domyślił się o co chodzi to jestem pełen podziwu, gdyż ja jak zobaczyłem ten film po raz pierwszy to długo nie wiedziałem co o nim myśleć. Zasadniczo wszystko jest wyreżyserowane ale jaką trzeba mieć głowę aby wpaść na taki pomysł.

Ale jeżeli przejdziemy do meritum to chodzi o to, że dziewczynom jest na tyle gorąco, że chcą się jakoś ochłodzić. Rozpięcie kilku guzików w bluzce na nic się zdaję ale kolejny krok zdaje się przynieść ulgę. Otóż obie dziewczyny wyciągają stringi ze swoich spódniczek, oczywiście jest to przejaskrawione ale majteczki to majteczki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz