sobota, 13 marca 2010

Wystające stringi #141

Myślałem, że wszystko już widziałem i żaden z tych filmów mnie nie zaskoczy. Jednak ja zwykle życie okazuje się zupełnie inne od naszych przypuszczeń i dzisiaj mam tego namacalny dowód. Jeden upadek, powtórzony tak wiele razy, że po pewnym czasie zauważyłem jakieś zależności trygonometryczne w ciele i stroju tancerki:



Nie sądziłem że można tak seksownie i ponętnie upadać. Jeżeli jest się posiadaczem takiego ciała to można sobie pozwolić chyba na wszystko. Bo czy jest coś, w czym ta dziewczyny prezentowałaby się kiepsko. Takich rzeczy raczej nie ma, jednak wytrenowanie takiego ciała zajmuje wiele czasu.

Cóż można jeszcze dodać, niskie spodnie i dużo ruchu zawsze powodują jakieś wpadki. Jeżeli można nazwać wpadką to co się tu stało to jest to najmilsza wpadka jaką widziałem. Kiedy panienka jest już na podłodze pięknie falują jej pośladki a ze spodni wyraźnie wystają białe stringi, nic tylko pomóc jej wstać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz