niedziela, 7 marca 2010

Wystające stringi #135

Dzisiejszy wpis jest strasznie spóźniony jednak mieści się jeszcze w niedzielnej dacie i chwała mi za to że zdążyłem go tutaj opublikować, bo miałem iść spać. Niestety prawdziwe życie to nie to samo co reality show, które ma tworzyć jego namiastkę. Szara rzeczywistość nie ma dla nas tak miły i niecodziennych niespodzianek:



Niestety nie jest to filmik, który chciałem dzisiaj zamieścić. Wszystko to wina YouTube, które nagle uraczył mnie komunikatem, że nie mogę pobrać kodu do wstawienia materiału ponieważ zostało to zablokowane. Jednak jutro obiecuję, że podzielę się linkiem bo filmik jest rewelacyjny i warto na niego popatrzeć.

Dzisiaj za to mamy taki już standard jeżeli chodzi o telewizyjne produkcje. Zawsze znajdzie się jakaś dziewczyna, która chce zabłysnąć. Jeżeli nie ma czym to zrobi to poprzez zaszokowanie innych. Tym razem postawiła na białe, wystające stringi i udało się to znakomicie. Wszyscy nie mogli oderwać od niej wzroku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz